Plan postępowań na rok 2024
Plan postępowań na rok 2024 - kliknij tutaj
Plan postępowań na rok 2024
Plan postępowań na rok 2024 - kliknij tutaj
Plan postępowań na rok 2023 - kliknij tutaj.
1. Nazwa zadania:
„Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych”.
2. Zakres rzeczowy:
- przebudowa i uporządkowanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami,
- wytyczenie zgodnie z przepisami dróg pożarowych,
- system zabezpieczeń instalacji przed zalewaniem piwnic budynku szkoły i internatu,
wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych w zakresie dróg wewnętrznych, chodników, ciągów pieszo-jezdnych i miejsc parkingowych,
- rewitalizacja terenów zielonych.
3. Okres realizacji zadania:
2023 -2024
4. Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
5. Dokumentacja fotograficzna przed realizacją zadania:
6. Dokumentacja fotograficzna w trakcie realizacji zadania:
1. Nazwa zadania:
„Remont auli w budynku internatu”
2. Zakres rzeczowy:
- roboty rozbiórkowe, przygotowawcze
- wykonanie rozdzielni elektrycznej
- roboty elektryczne silnoprądowe w zakresie instalacji oświetleniowej, w zakresie gniazd wtykowych, w zakresie instalacji związanych z klimatyzacją i wentylacją mechaniczną
- roboty elektryczne słaboprądowe w zakresie okablowania strukturalnego
- roboty elektryczne w zakresie instalacji nagłośnienia
- wymiana oświetlenia
- dostawa i montaż klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- wymiana grzejników
- wymiana stolarki drzwiowej
- roboty malarskie ścian
- wykonanie sufitu podwieszanego
- układanie posadzki
- wydzielenie i wyremontowanie dwóch osobnych pomieszczeń pełniących funkcję zaplecza.
- montaż wertikali okiennych.
3. Okres realizacji zadania:
31.12.2023
4. Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
5. Dokumentacja fotograficzna przed rozpoczęciem remontu:
6. Dokumentacja fotograficzna w trakcie remontu:
7. Dokumentacja fotograficzna po zakończeniu remontu:
8. Prace remontowe zostały zakończone w terminie.
Adaptacja mieszkania służbowego w budynku internatu na pracownię opiekunki dziecięcej wraz z zakupem pomocy dydaktycznych i wyposażeniem.
Zapytanie ofertowe
Nazwa zadania:
Adaptacja mieszkania służbowego w budynku internatu na pracownię opiekunki dziecięcej wraz z zakupem pomocy dydaktycznych i wyposażeniem
Zakres robót: Roboty budowlane wraz z robotami towarzyszącymi określone w projekcie i pomocniczo w przedmiarze robót (dokumenty do pobrania).
Termin realizacji: 28.12.2022 r.
Dokumenty do pobrania:
Projekt techniczny – instalacja elektryczna 1
Projekt techniczny – instalacja elektryczna 2
Projekt techniczny – instalacja elektryczna 3
Projekt techniczny – instalacja wodno-kanalizacyjna 1
Projekt techniczny – instalacja wodno-kanalizacyjna 2
Projekt techniczny - konstrukcja
Zapraszamy do składania ofert!
Oferty należy złożyć do 25 listopada 2022 r. do godziny 9.00
Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego, sekretariat szkoły, pokój nr 2.
Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 9.30
W razie pytań prosimy o kontakt:
tel.: (+48) 62 736 24 78
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wykonawca:
Na podstawie złożonych ofert wyłoniono w dniu 25 listopada 2022 roku Wykonawcę:
Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz
ul. Leśna 2
Uciechów, 63-430 Odolanów
Cena oferty brutto: 88 889,00 złotych
Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
Plan postępowań na rok 2022 - kliknij tutaj.
Adaptacja mieszkania służbowego w budynku internatu na pracownię opiekunki dziecięcej wraz z zakupem pomocy dydaktycznych i wyposażeniem
1. Nazwa zadania:
"Adaptacja mieszkania służbowego w budynku internatu na pracownię opiekunki dziecięcej wraz z zakupem pomocy dydaktycznych i wyposażeniem".
2. Zakres rzeczowy:
3. Okres realizacji zadania:
31.12.2022
4. Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
5. Dokumentacja fotograficzna przed rozpoczęciem remontu:
6. Dokumentacja fotograficzna w trakcie prac remontowych:
7. Dokumentacja fotograficzna po zakończeniu remontu:
Prace remontowe zostały zakończone w terminie.
Wymiana słupów oświetleniowych wraz z założeniem nowej linii kablowej
1. Nazwa zadania:
"Wymiana słupów oświetleniowych wraz z założeniem nowej linii kablowej".
2. Zakres rzeczowy:
Położenie nowej linii kablowej, dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych.
3. Okres realizacji zadania:
31.12.2022
4. Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
5. Dokumentacja fotograficzna przed rozpoczęciem remontu:
6. Dokumentacja fotograficzna w trakcie prac budowlanych:
6. Dokumentacja fotograficzna po zakończeniu prac budowlanych:
Prace zostały zakończone w terminie.
Przebudowa pomieszczeń budynku szkoły z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych.
1. Nazwa zadania:
"Przebudowa pomieszczeń budynku szkoły z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych".
2. Zakres rzeczowy:
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana wewnętrznych hydrantów p/poż., wyburzenie klatki schodowej i wykonanie żelbetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami p/poż., wyburzenie ścian nośnych, dobudowa ścian działowych, wykonanie nowego podziału pomieszczeń biurowych na parterze, wymiana posadzek na posadzki z płytek ceramicznych i wykładziny PCV, usunięcie boazerii ze ścian, szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie podwieszanych sufitów wraz z przeniesieniem istniejącego oświetlenia na nowe sufity, kapitalny remont 4 łazienek, w tym 2 dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz wykonanie dodatkowej fasady oddzielającej część biurową od sal dydaktycznych, w części piwnicznej skucie posadzek i tynków i wykonanie nowych wraz z izolacją przeciwwilgociową, położenie płytek, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych.
3. Okres realizacji zadania:
Lata 2021/2022
4. Zadanie sfinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego.
5. Dokumentacja fotograficzna przed rozpoczęciem remontu:
6. Dokumentacja fotograficzna w trakcie prac remontowych:
24.09.22
7. Dokumentacja fotograficzna po zakończeniu remontu.
Prace zostały zakończone w terminie.
W ramach programu WRPO poddziałanie 8.3.1 zrealizowano zadanie pod nazwą "Doposażenie WSCKZiU w Ostrowie Wielkopolskim w sprzęt niezbędny do realizacji zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość".
W grudniu 2020 r. zakupiono sprzęt TIK o wartości 89,800.
Zadanie zostało sfinansowane ze środków Województwa Wielkopolskiego i Unii Europejskiej.